Thursday, March 29, 2007

Idrottsdag

Idag var jag duktig och rörde på mig nästan hela tiden. Först åkte jag till Rosvalla, var framme vid 8.30 och min första aktivitet började inte fören klockan 10. Så jag och Johanna (som kom ungefär 5minuter efter mig) satte oss på en grusig trappa och löste korsord och läste Gerts lista haha. Efter 1 timma fick jag ont i rumpan och alla som skulel upp och ner i trappan lyckades på något konstigt sätt sparka på mig, elaka människor.
När klockan äntligen blev 10 spelade jag, Johanna, Erika och Romina bowling i en timma (jag vann haha). Efter det spelade vi tennis i en timma, eller spelade och spelade vi försökte i alla fall! Johanna var jätteduktig på att försöka se sexig ut samtidigt som hon spelade haha.

När jag kom hem pratade jag lite med Max innan jag gick till min fotbollsträning.
Nu är jag bara trött och vill sova, imorgon är jag ledig vilket är jätteskönt.

Imorgon fyller jag år.

No comments: