Sunday, April 1, 2007

Det är jag som är bränderna i Paris


I fredags fyllde jag 17 år. Grattis Malin!
Det hela firades med grillat och chokladtårta. Jag fick en t-shirt, tre böcker, romerskabågar, högtalare till min Ipod, 300 kronor, vinglas och en kamera. Väldigt nöjd måste jag säga.
Ida och Frida kom och firade med mig och det var väldigt mysigt.

Men den bästa presenten fick jag idag. När jag satt och tittad lite på tv så ringer plötsligt min mobil, jag trodde det var Antoine men det var det inte. När jag svarade i telefonen så säger personen "Hej, det är Kristian Anttila". Jag höll på att få en hjärtattack, mitt hjärta slog jättesnabbt och jag svettades som en gris. "Hhh-eeej" stammar jag och försöker verka helt normal. Vi samtalar lite om hur det kom sig att han ringde mig och sedan började han sjunga på min personliga favoritlåt Paris. Jag förstår om ni är avundsjuka haha. Tyvärr avlsutades samtalet alldeles för fort men kanske han ringer om ett år igen, fast innan dess ska jag se honom på kafé 44.

No comments: