Sunday, March 25, 2007

Men nu är det försent


Söndagarna går alltid så fort, man hinner inte mer än att vakna innan det är måndag igen..usch usch usch..tur att jag bara har tre dagar i skolan och att det är min födelsedag på fredag (ni som läser det här kan gärna ge mig lite pengar eller skivor, då blir jag glad haha). På tisdag har jag prov i spanska som jag inte hunnit plugga till, men det ska väl gå bra hoppas jag.

Tydligen så har Antoine och Mxx massa prov i mitten av juni (Frankrike är ett konstigt land jag vet). Så nu kanske jag inte kan åka dit när skolan slutat och jag kan inte träffa Marie heller fast hon bara bor en timma ifrån det stället som vi ska stanna på i Belgien.. Dålig dag!


Veckans bästa: Min ekonomilärare tycker att jag är duktig
Veckans sämsta: Jag vet inte när jag ska träffa Antoine igen

No comments: