Wednesday, February 7, 2007

Låt mig sova

Idag vaknade jag klockan 4 på morgonen och var jättepigg, jag kunde inte begripa hur något sådant kunde hända eftersom jag knappt har kommit upp ur sängen under en lång period. Men just då var jag hur pigg som helst, jag försökte somna om men just då gick det inte. Antagligen lyckades jag somna om till sist för nästa gång jag vaknade hade jag 10minuter på mig innan bussen gic. Först tänkte jag ta nästa buss men kom på att jag hade prov på första lektionen. Jag hade inget annat val än att gå till bussen med morgonfrisyr,pappas tröja (som är ett antal nummer förstor för mig) och världens största ringar runt ögonen.
Provet gick i alla fall bra så det var väl kanske värt det.

I slutet av dagen skulle jag spinna, det var inte lika jobbigt som när jag gjorde det med mitt fotballs lag men det var heller inte någon dans på rosor.

Jag måste köpa nya skor! Jag lovade att aldrig mer ha converse på vintern, men precis som förra året så bryter jag mitt löfte. Varför är vinterskor så stora, fula och klumpiga!

Ge mig vår tack! Ge mig Frankrike och allt vad det innebär!

No comments: