Monday, February 12, 2007

Jag ska fan utrota alla emo killar

Idag på samhällskunskapen skulle vi diskutera vad som var manligt respektive kvinnligt och hur det påverkade oss i samhället. Jag hamnade i en grupp med människor som man verkligen inte kan diskutera med, deras åsikt som är lag så är det bara.
En kille i min grupp hade ganska bestämda åsikter om att tjejer varken bore boxas eller göra lumpen, eftersom han ansåg att det såg konstigt ut när tjejernas tuttar guppade runt!
Han tyckte också att emo killar var töntiga och ville bara ha uppmärksamhet när de skar sig och gick runt i svarta kläder.
"Jag ska fan utrota alla emo killar" var det sista han sa innan jag blev så arg att jag hade lust att banka in litte vett i skallen på honom. Detta på grund av att killen i fråga går på gym varje dag och gör allt för att få lite uppmärksamhet, extrem dubbelmoral.

Idag var jag tvungen att plugga psykologi, ekonomi och baka 2 kladdkakor. Jag kände mig jättestressad, jag klarar verkligen inte av det här specielt inte när cd-skivan med all fakta inte fungerar och när jag använder mjölk istället för mjöl. Det hela slutade med att jag satt på golvet i mitt kök och grät. Varken kladdkaka eller pluggandet hann jag med, eller hann gjorde jag väl men jag gjorde det aldrig eftersom jag blir helt handlingsförlamad när jag är stressad.

Vill bort från den här staden och livet som jag nu lever.

1 comment:

Anonymous said...

äh, orka äckliga jävla EMOS